hocam bence en önemli sorun; en gıcık olduğum şeylerden birisidir "üye olmak", daha hizmet almadan iyi mi kötü mü anlamadan niye üye olayım ki? üye olmadan hiçbir şey yapamıyorsun ben böylesi durumlarda direk kapatıyorum.