Konu
Form Oluşturma ( Form Builder ) R10+
18-05-2020, 18:59:28
#6
Seyit25
hocam bence en önemli sorun; en gıcık olduğum şeylerden birisidir "üye olmak", daha hizmet almadan iyi mi kötü mü anlamadan niye üye olayım ki? üye olmadan hiçbir şey yapamıyorsun ben böylesi durumlarda direk kapatıyorum.