SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden nereye
kurumsal olmuşum sağolsun r10 üyeleri her zaman destek ve her zaman seviyorum gerçekten bazen sorun yaşadığım insanlar oluyor fakat ticarette her zaman %100 her şey olacak değildir. Ama genel anlamda r10 gerçekten kaliteli ticaret yeri