Komşumuz 2004 yılında Mersinden geldiğinde CD getirmişti, o dönemler VCD'ler modaydı. Patron ve Saian'ı ilk orada tanımıştım, bayağı da hoşuma gitti. Daha sonra Saian'ı belirli süre sonra anlamayıp, bilgisizliğim ile utandım.