Kral adamsın hocam 👍

Pexs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazar yerlerinde satılan i5ler 1. nesil oluyor maximum hocam. 10yıl önce çıkmış işlemci. 2.elde satış fiyatı 70-80TL, bi anakart koyuyorlar ona dandikde bir ekran kartı maximum 500TLlik bilgisayarı 1500e satmaya çalışıyorlar.

İ7 920 mesela 100TLden satılıyor 2.elde, pazarcı o işlemciyi alıp topluyor sistemi. Satarkende söylemiyor i7 920 olduğunu sadece i7 diyor.İnsanlarda i7yi iyi bildiği için ucuzmuş deyip alıyor ama 10 sene önceki işlemci.. Örnekler bunun gibi uzar gider hocam.