Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığım en işe yaramaz reklamı sizlerle paylaşıyorum

Okulda sınıf tahtasına web sitemin adresini yazmıştım. Belki giren olmuştur

Minik sticker'lar bastırıp sağa sola yapıştırırdım (Nereler olduğunu yazmıyorum, zilyon tane fikir var bazıları çok yanlış olabilir)
Evet bunu bende yapmıştım Bugün bir benzerini öğrenci kuluplerine sponsor olarak yapabiliriz. Daha pahalı hale geldi...



The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sesli chat siteleri meşurdu bu sitelerden birinin sahibi duvara spreyle yazmıştı onu biliyorum.
Benim sitem olsa o zamanda sanırım lisede tenefüslerde tahtaya felan yazardım proje herkese hitap ediyosa tabii. ondan ona derken okula yayılabilirdi. Facebook da buna benzer yayılmaış zaten sadece o üniversitenin öğrencileri birbiriyle etkileşim kuruyormuş derken şehre derken dünyaya.

Ozamanda SEO işine bakarsak sayfada anahtar kelime ne kadar çoksa backlink ne kadar çoksa o ilklerde olurdu
sesli chat siteleri hala devam ediyor, reklamlarda. Spam olmayanı bulmak zor tabi