bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre diğer şehirlere göre hayat daha akıcı ve istediğiniz hizmete rahat rahat ulaşabiliyoruz . Ben şahsen şehir dışına çıktığımda ilk 1 2 hafta sakinlik güzel geliyor ama sonra sıkmaya başlıyor .
Nasıl oluyor ki bir yerden bir yere ulaşım bile çok sıkıntılıyken nasıl bir hizmetten bahsediyoruz? Avantajları var ama çektiğin sıkıntılar güzel bir işin yoksa astarı yüzünden pahalıya gelir.