Merhaba arkadaşlar, Rusya’dan bi arkadaşımdan para alacağım daha önceden 2 sefer western union ile aldım toplam 300 TL.. Fakat şimdi tekrar alıyorum, MTCN giriyorum işleminiz gerçekleştirelemiyor diye hata veriyor.3 kere gönderdi acaba bizle mi alakası var diye hep aynı hata daha sonra western i aradım para iade edilmiş sizin limitiniz yok gibi saçma bir şey söyledi önceden çok aldım hiç böyle bir şey demedi ve mail atmamı söyledi onu yaptım bende. Bu konuda bilgisi olan daha önce böyle bir şeyle karşılaşan birisi var mı?

Veya yurtdışından western union yerine başka hangi şekilde para alabilirim?