Belki gazete veya dergi gibi yayın araçlarına yazdirabilirdim. Ama o zamanlar ziyaretçi kitlesinin webmaster açısından faydası neydi acaba onu merak ettim şimdi
Güzel nokta. Şimdi dahi gazete ve dergiler mevcut

Dergilere yazdırmak şuan da pahalı olmayan ve tutkulu kişilere ulaşmanın yolu olabilir.
O zamanlar ziyaretçiniz varsa reklam alıyordunuz. Hangi ziyaretçi hangi reklamdan geliyor, yerleştirdiğimiz kodla görmek mümkündü ama bugünki analytics gibi otomatik değildi tabiki.