Doğma büyüme İstanbul'luyum. Hem de İstanbul'un nadide, yaşanabilecek ilçelerinden birinde Sarıyer'de doğdum büyüdüm. Evlenene kadar orada kaldım. Şu an Ataşehir'de yaşıyorum. 30 yaşıma girdim ve İstanbul'daki kalabalıktan ve bir çok kişinin yazmış olduğu trafikten dolayı bunalmaya başladım. Şehir olarak İstanbul'a aşığım, köprüden her geçişimde arabayı çekip saatlerce izlemek istiyorum, aşkı hissediyorum içimde. Ama maalesef dünyanın en güzel şehrini insanlar olarak mahvettik. Nüfus yarı yarıya düşse belki o zaman yaşanabilir olur İstanbul. Bu arada yaklaşık 3-4 aydır karavan, köyde yaşam videoları izliyorum Youtube'da. İmkanım olsa arsa alıp hobi bahçesi yapacağım yakın ama insanın yoğun olmadığı yerlerden (mesela Şile bölgesi) ve oraya küçük bir prefabrik tarzı bir yer yapıp hobi bahçesi yapacağım. Kızım da doğada büyümüş olur hem. Ama maalesef maddi gücüm bu hayalime engel oluyor. Bakalım Ya Nasip!