Aralık 2019'da aynısı Şişli Camii'nin oralar da iş çıkışı başıma geldi ama ben para vermedim dola**n**dırıcı olduğunu anlayaınca. bana çarpmak için gelen eleman özellikle duvar dibinde giderken üstüme geldi ve çarptı daha sonra pardon bilader deyip uzaklastım 2 dk sonra gelip aynı senaryoyu anlattı elinde samsung cihaz vardı her yeri paramparça olmuştu. bak gördün mü telefon kırıldı falan dedi bende bunun bu çarpmayla kırılamayacağını söyledim , sonra yeminler edip 4 çocugunun olduğunu asgari ücretle çalıştığını falan geveledi çocuklarının üzerine yemin edince anladım, bende kusura bakma veremem deyip uzaklastım. geçmiş olsun