Merhaba arkadaşlar,
Bulunduğum yerde Turkcell çekmiyor ancak 6 ay daha taahhütüm olduğu için bunu bozamıyorum.
Şöyle bir şey aklıma geldi ben tarifemi bir üst tarifeye geçirsem yeni bir taahhüt yapıyorlar sanırım. Sonrasında taahhütümü bozsam cayma bedelinden kaçmam mümkün mü?
Taahüt süresi boyunca üst veya alt tarifye geçerseniz taahütünüz yenilenmez. Ayda 1 defa alt veya üst pakete geçme hakkınız var zaten.