BERK34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen zamanlarda süperonline cayma bedeli ödememe taktiği vermiştim ama forumdan bazı ultra duyarlı arkadaşlar bunun doğru birşey olmadığını(başka konulardan kıskançlık besleyen kişilerdi) olduğunu söylediler. hatta süperonline bu açığı bildireceğini bile söylediler bende tövbe ettim
Benzer taktiği Turkcell'de de uygulayabiliyorsak pm'den atabilir misin hocam, mağdur durumdayım