CyberYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Bulunduğum yerde Turkcell çekmiyor ancak 6 ay daha taahhütüm olduğu için bunu bozamıyorum.

Şöyle bir şey aklıma geldi ben tarifemi bir üst tarifeye geçirsem yeni bir taahhüt yapıyorlar sanırım. Sonrasında taahhütümü bozsam cayma bedelinden kaçmam mümkün mü?
Geçen zamanlarda süperonline cayma bedeli ödememe taktiği vermiştim ama forumdan bazı ultra duyarlı arkadaşlar bunun doğru birşey olmadığını(başka konulardan kıskançlık besleyen kişilerdi) olduğunu söylediler. hatta süperonline bu açığı bildireceğini bile söylediler bende tövbe ettim