Merhaba arkadaşlar,
Bulunduğum yerde Turkcell çekmiyor ancak 6 ay daha taahhütüm olduğu için bunu bozamıyorum.
Şöyle bir şey aklıma geldi ben tarifemi bir üst tarifeye geçirsem yeni bir taahhüt yapıyorlar sanırım. Sonrasında taahhütümü bozsam cayma bedelinden kaçmam mümkün mü?