Merhaba arkadaşlar,

Bulunduğum yerde Turkcell çekmiyor ancak 6 ay daha taahhütüm olduğu için bunu bozamıyorum.

Şöyle bir şey aklıma geldi ben tarifemi bir üst tarifeye geçirsem yeni bir taahhüt yapıyorlar sanırım. Sonrasında taahhütümü bozsam cayma bedelinden kaçmam mümkün mü?