Cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim.
Bazı internet sitelerinin vergi levhalarında
gıda tüketim ve bilişim hizmetleri başlığını dahi görmüştüm,bu işlerin öncesi / sonrası var mı acaba?
Yani "öncedendi o , artık vermezler" gibi bir muhabbet dönüyor mu hala? son zamanlarda yapan var mı bunu.
Veya bayisi olmak istediğim xxx oyun şirketine kuru temizleme vergi levhası ile başvurulsa nasıl bir sonuç alırız ?