Çok geçmiş olsun içim yandı. Yüzlerce kez işlem yaptım hiç başıma gelmedi ben de bir o kadar dikkat etmeye çalışırım hep aklıma gelir ya yanlış olursa diye 3-5 kere kontrol ederim. Allah beterinden korusun ne diyelim.