JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, güvenlik açığı diyemeyiz. Kodlarına ulaşamadığınız site, httrackın user-agentin değerlerine engel koymuş olabilir fakat bu çekemeyeceğiniz anlamına gelmiyor. Httracka alternatif Cyotek WebCopy programını deneyebilirsiniz. Cyotek daha gelişmiş özelliklere sahip. Kendi ayarları ile çekemezseniz, ayarlardan user-agent gibi değerlerini değiştirmeyi deneyebilirsiniz.
Hocam ama mesela, kendi sitemde çekmeye çalıştım. İndex kısmındaki kodları düzenleyebiliyorum, ürünlerime ulaşabiliyorum. Sql verilere ulaşamıyorum. Ama sitede görünen her bölümdeki kodları düzenleyebiliyorum. Bu bir güvenlik açığı değil midir?