LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha dün bu konu ile alakalı yazdım, gönlünüz rahat olsun. Şifrenizi değiştirmenizde fayda var.

https://www.r10.net/nedir/2358318-sp...ngellenir.html
Okudum, faydalı bir yazı olmuş.

Hepimizin kayıt olduğumuz yere göre farklı bir kaç şifresi illaki vardır.

En önemsiz olan standart şifrem olduğu için muhtemelen belirtildiği gibi bir yer patlatıldı, yerse hesabı bitcoine para istiyor

Teşekkür ederim.