Hocam bu tip durumlarda büyük ihtimalle patlattıkları orta halli bir sitenin verilerinden yola çıkarak herkese olta maili atıyorlar ve düşmelerini bekliyorlar. Her yerde aynı şifre kullanmıyorsanız ve bilmediğiniz sitelere kişisel dosyalarınızı yüklemediyseniz korkacak bir şeyiniz yok demektir. Bu arada dediğim siteler orta halliyi bazen aşabiliyor çünkü Türkiye'de büyük diyeceğimiz birçok firmanın verileri ile çok insanı oltaladılar. Benim düşüncem korkacak bir şeyinizin olmadığı ama siz daha iyi bilirsiniz.