Selamlar,
Çokta kullanmadığım mail adresime gelen bir mail gözüme çarptı.
Oldukça tedbirliyimdir abuk subuk sitelere girmem, her linke tıklamam, emin olmadığım hiç bir uygulamayı yüklemem. Buna rağmen ufak bi dokunmuşlar bana sanırım. Çünkü çok önem vermediğim yerlerde kullandığım standart şifremi nasıl olduysa öğrenmişler. Bu arada önemli yerlerde farklı ve güçlü şifre kullanıyorum. Ama merak ettim nasıl oldu bu fikri olan var mı? ona göre tedbirimizi alalım.
Gelen mail şöyle; ( ingilizceden çevrilmiştir. )
Ayrıca hukuki süreç başlatmalı mıyım bu durumda?
daha dün bu konu ile alakalı yazdım, gönlünüz rahat olsun. Şifrenizi değiştirmenizde fayda var.
https://www.r10.net/nedir/2358318-sp...ngellenir.html