bosgezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankanın gönderdiği mesaj

Degerli Musterimiz, 18 Mayis Pazartesi 15 ildeki sokaga cikma kisitlamasi nedeniyle bu illerdeki subelerimiz kapali olacaktir. EFT ve takas sistemlerimiz acik olacak, musteri temsilcilerimiz telefon ve e-posta ile hizmet vermeye devam edecektir. Bankacilik islemlerinizi Mobil ve Internet Subesi'nden yapabilirsiniz.


Yani işlemler gerçekleşiyor yasak tüm Türkiyede olsaydı gerçekleşmezdi
Teşekkürler Sayın Moderatör