merhaba arkadaşlar.

benim önümdeki problemi umuyorum plesk veya phpden iyi anlayan birileri halledebilicektir. (düşünüyorum)

bende bir script var ve bu scripti sitenin ana dizinine kurmam gerekiyor lakin sublardan bu scripte nasıl ulaşırım kategori olarak örnek veriyorum.

kategori1.site.com
kategor2.site.com
sub domain açmadan bu şekilde nasıl çalıştırabilirim bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

hayırlı akşamlar cümleten kolay gelsin.