Konu
Hiçbir şey yapasım gelmiyor
17-05-2020, 23:17:41
#4
IyibirNet
Demiş ya Barış Manço af buyurun a dostlar kendimi hıyar gibi hissediyorum aynı o kafadayım şu anda bende