Açıklamanız için teşekkür ederim hocam.
Yıllarca ekmeğini yediğim, okul okurken geçim kaynağım olan makale yazarlığının r10'da popüler olmadığı dönemlerden gelen birisi olarak günümüzde artık o kadar çok önerildi ki önüne her gelen bir şeyler yazıyor. Belki işin maliyet kısmından bakınca dediğiniz doğru makale yazmak için çokta fazla bir sermaye veya bilgi birikimine gerek yok. Lakin işi ciddi ve sosyolojik anlamda ele alırsak nette dolaşan onca bilgi kirliliği bizim ellerimizden çıkıyor. Sağlık makalesi okuyan birinin ölecek hissiyatına kapılması çok normal. Çünkü içerik yazarları olarak konu hakkında bilmeden bu böyledir bu şöyledir diyerek o yazıyı okuyacak kişileri hiç düşünmüyoruz. Bugün bu konuya SMM panel işi yapan biri makale yaz deseydi SMM panel işi yap derdim. Umarım anlatabilmişimdir kendimi.
Gayet iyi anlıyorum hocam. Kesinlikle makale işini ufak gördüğümü falan kesinlikle düşünmeyin. Arkadaşa önermemin sebebi bende üniversite zamanında r10 da makale yazarak yada editörlük yaparak bir öğrenciye göre iyi paralar kazandım. Eski ticaretlerimde mutlaka vardır.