Berkay24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Cyberpanelde openlitespeed olduğu için daha performanslı diyebilirim, öneririm.
Bende aynı şeyi düşünüyorum.
Ama nedense birçok hosting firmalar Plesk öneriyor.