Merhabalar, VDS alıcam. CyberPanel mi daha performanslı yoksa plesk panel mi daha performanslı ?

Bikaç arkadaşım plesk'in sunucuyu yorduğu ve performans olarak cyberpanel'in daha iyi olduğunu söyledi.

Sizlerin yorumları nedir