Domain açık arttırma kategorisine yeni kurallar geldi. Yaşı 1 ayı doldurmamış domainler açık arttırmada satılamayacak. Ayrıca domainde iyi araştırmak lazım elde kalma şansıda var.
Teşekkür ederim hocam, allah kazancınızı arttırsın. Benim farklı gelir kaynaklarım var.
Sitemim her ay bu şekil en az 30 konu açılır. Lakin kendi işinde o kadar başarılı olan kişiler kendi işleri ile ilgili tek bir kelimeyi ağızlarına almadan milletin işini önerir.
Makale sektörü son 3 4 yılda bu şekilde mesaj yazanlar yüzünden iyice kalitesi düşen, taban fiyat altından çalışılmaya başlanan bir yer haline geldi. Ticaret puanlarım sırf makale üzerinedir. Zamanında o kadar iş yaparken şu an iş alımı gerçekleştirmiyorum. Bu tür önerilerle kategoriyi mahvettiler.
Domain sektöründe çalışmıyorum. Benim ilk mesajımın hemen üstünde yer alan makale yazabilirsiniz mesajına sitem olarak gönderildi. Domainlere fısıldayan adam, domain işinden para kazanıyor ama domain işi önermiyor. Gidip makale işi öneriyor buna sitem amaçlı yazdım. Forumda bu tarz kendi işi dışında sürekli başka iş öneren çok fazla üye olduğu için bir sitem mesajı olarak algılayın hocam.
Makale işinde düzgün başlık oluşturup yazdığın sürece her türlü alıcı çıkar r10 da. Sağlık, moda, teknoloji vs. Ancak domain de öyle değil. Elinde kalma şansı yüksek. Yada yatırım yapacak parası olması lazım. Fakat makalede öyle değil.
Bu sebelte domaini önermedim. Bilinçsizce domain al sat yapmaya çalışan arkadaşların hepsi zararına satıyor. 30-40 alıp 20 ye 10 a satıyor. Bu sebepten önermedim.