biz apiden yetki verdiğimizde tüm üyelikler 1 adet ip den mi bu işlemleri yapıyor olarak gözukuyor ? limitlere göre olabilirde üyelik başı ip ayırmıyorsunuz doğru mu anladım?
Bütün kullanıcı ip leri tek bir apiye bağlanıyor. Eğer kullanıcının devoloper hesabı varsa kendisi de tüketici anahtarı oluşturarak profilinden ekleye bilir. Ben işi şansa bırakmamak için hergun tüketici anahtarını guncelliyorum.