hayırlı uğurlu olsun hocam. umarım tutulur. Twitterla bende uzun süredir uğraşıyorum fakat. hesapların spama, tel doğrulamasına vs. düşmemesi için farklı ip şart. özellikler arasında proxy desteği göremedim güncelleme yapacak mısınız bununla ilgili yoksa herkesin girdiği ipyi nasıl ayarlıyorsunuz?