Logoda icon hoş ama yazı fontu olmamış hocam. Onun haricinde site güzel, hayırlı olsun.
Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için evet yazı fontu değiştirilecektir, bir kaç gün içerisinde

Hocam Hayırlı Olsun Domain Harika Sitede Çok Hoş olmuş hem blog hemde veriler umarım iyi yerlerde görürüz hayırlı olsun.Birde Daha Sağlam Bir Logo tasarlayabilirsiniz r10da işinin ehli çok kişi var
Teşekkür ederim, değerli yorumlarınızdan dolayı , logo ve font vs hepsi değişime girecektir bir kaç gün içerisinde hallolacaktır,