Merhabalar üni öğrencisiyim öncelikle. Az önce ois sisteminden baktım bir dersim için 16 saat devamsızlık girilmiş. Dersi toplamda 15 hafta görüyoruz. Haftada 4 saat 3 kredi ve %30 devamsızlık hakkımız var. İnternette hesaplayınca 18 saat hakkım olarak gözüküyor ama ben çok tedirgin oldum çünkü önemli bir ders. Online sistem yüzünden yayınlar bazılarını kaydetmemiş olacak ki hoca bu şekilde girmiş. Hesaplama konusunda doğru ya da yanlış olduğu hakkında fikirlerinizi söyler misiniz?