Merhaba
Şimdi paneller hakkında yeterli bilgiye sahip değilim ama bir çok kişiye çeşitli panellerden alarak üzerine kar koyarak satış gerçekleştirmekteyiz .
Şimdi r10 dan alabileceğim en iyi script hangisi .
Alabileceğim en iyi API hangisi .
Konuda desteklerinize ihtiyacım var .
Hocam merhaba yaklaşık 1 ay önce aldığım sistemi satıyorum ilgilenirseniz. Daha hiçbirşey yapmadım. Daha önceden kullanılmış 70 küsür müşterisi var. İlgilenirseniz mesaj atabilirsiniz.