talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Şimdi paneller hakkında yeterli bilgiye sahip değilim ama bir çok kişiye çeşitli panellerden alarak üzerine kar koyarak satış gerçekleştirmekteyiz .

Şimdi r10 dan alabileceğim en iyi script hangisi .

Alabileceğim en iyi API hangisi .

Konuda desteklerinize ihtiyacım var .
Hocam merhaba yaklaşık 1 ay önce aldığım sistemi satıyorum ilgilenirseniz. Daha hiçbirşey yapmadım. Daha önceden kullanılmış 70 küsür müşterisi var. İlgilenirseniz mesaj atabilirsiniz.