Hocam o da sakat iş aslında. Yani sahte para bulundurmak vermek. Sana bir örnek vereyim. O arkadaş bana borcu vardı sahte para verdi diyip şikayetçi olsa senin başın yanar.

sen şikayetçi olsan ona bişey olmaz ama o olunca sen ben normal vatandaşın başı ağrır.
Sanmıyorum o kadar uzayacağını. Adamın tek derdi para. Benden şikayetçi olunca eline ne geçecek.. Parayı harcayacak da harcadığı yer farkına varacak da polise haber vermek isterse araştıracaklar da bulabilirlerse beni bulacaklar.. Bulsalar bile ben bilmiyorum diyeceğim ve büyük ihtimal bir şey olmayacak bir banknot için. Hatta sahte parayı piyasaya sürmeye çalışan olarak beni değil, o adamı görecekler ve onun başı yanacak asıl. Yani bence böyle gelişir olaylar