şu an için tr trafikte adcash kullanıyorum. Adsense ile günlük ortalama 150 tl kazanıyordum fakat Adcash kullanmaya başladığımda 7-8 dolar kazanmaya başladım. son zamanlarda 5 dolarlara düştü ve trafiğime sekte vurunca kaldırmak zorunda kaldım. Sizin dediğiniz bu firmada reklam modelleri nasıl acaba? banner tarzı sistemler mi yoksa click tarzı mı? TR trafikte nasıllardır acaba
CPC olarak bannerlari var. TR'de kazanclarin dusuk oldugunu belirtmislerdi.