Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabanci trafigim icin h12-media kullaniyorum. Adsenin 45-50 dolar aliyordum, burada 15-20 dolar aliyorum. Bekleme filan yok her hafta paypal hesabima aliyorum odemeyi.
şu an için tr trafikte adcash kullanıyorum. Adsense ile günlük ortalama 150 tl kazanıyordum fakat Adcash kullanmaya başladığımda 7-8 dolar kazanmaya başladım. son zamanlarda 5 dolarlara düştü ve trafiğime sekte vurunca kaldırmak zorunda kaldım. Sizin dediğiniz bu firmada reklam modelleri nasıl acaba? banner tarzı sistemler mi yoksa click tarzı mı? TR trafikte nasıllardır acaba