flashomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şunu 10 kişilik yapsak olmaz mı? Kişi başı ücret daha uygun olmuş olur.
şu an için satın aldığımız arkadaşların ve benim ortak kararımız maximum üye sayısının 5 olması yönünde.

ayrıca fiyat bence baya uygun tek başınıza aldığınızı düşünürseniz 1 alan adında kullanmak için 69$ ödüyorsunuz


Hâlâ 1 kişi arıyoruz arkadaşlar bu arada