hocam şunu 10 kişilik yapsak olmaz mı? Kişi başı ücret daha uygun olmuş olur.
şu an için satın aldığımız arkadaşların ve benim ortak kararımız maximum üye sayısının 5 olması yönünde.
ayrıca fiyat bence baya uygun tek başınıza aldığınızı düşünürseniz 1 alan adında kullanmak için 69$ ödüyorsunuz
Hâlâ 1 kişi arıyoruz arkadaşlar bu arada