Mesajınızın bu kısmı dikkatimi çekti. İşsizlik maaşlarında böyle bir uygulama mı var ? Başka bir yardım talebi üzerine mi gelindi de mobilyalara vs bakıldı ? Saçma geldi bana. Mesela ben paramla almış olabilirim zamanında ve şuanda para gelecek tüm kaynaklarım kesişmiş olsa, maaş da alamasam ne yapayım koltuğu sosyal yardıma hakkımız yok mu yani. Mobilyalara bakıp karar vermek nedir ya.
Oyle birsey yok. Neyin ne oldugunu bilmeden yorum yapip kafa bulandiriyorlar. İssizlik maasinda ev kontrolu gibi bir durum sozkonusu degil acik ve net.
Hocam sosyal yardım da olabilir. Tam ismini bilmiyorum. Ama eve gelip olumsuz olduğunu belirttiler.