Fakat bundan 8-9 ay önce babam işsizlik maaşı için başvurdu. Eve gelen memurlar mobilyalara vs. bakarak olumsuz karar verdi.
Mesajınızın bu kısmı dikkatimi çekti. İşsizlik maaşlarında böyle bir uygulama mı var ? Başka bir yardım talebi üzerine mi gelindi de mobilyalara vs bakıldı ? Saçma geldi bana. Mesela ben paramla almış olabilirim zamanında ve şuanda para gelecek tüm kaynaklarım kesişmiş olsa, maaş da alamasam ne yapayım koltuğu sosyal yardıma hakkımız yok mu yani. Mobilyalara bakıp karar vermek nedir ya.