R10 kurulduğu günden beri arayışın sürdüğü zaman zaman cengaverlerin çıkarak biz yaptık diyerek yeni site kurmaları ve 1 ay sonra patlak vermeleriyle sonuçlanmış henüz rekabet edecek aşamaya gelmiş bir firmanın bulunamadığı bir sektör. Olsa olsa reklamstore diyebilirim bildim bileli kapanmadı ve kullanan büyük siteler var ama oda çok kazandırmıyor Adsense den kötüdür durumu muhtemelen.
Merhabalar, son zamanlarda Adsense onay alınmamasından dolayı farklı bir firma ile çalışmak istiyorum.
- Tıklama başına maliyeti yüksek olan bir firma önerebilir misiniz?
Forumda bazı firma tavsiyeleri var ve bunların çoğunu okudum fakat aradığım cevabı tam anlamıyla bulamadım. umarım bu konuda tecrübesi olan birisi çıkar.
bende aramaktayım mesajım bulunsun
admatic.com.tr bu site hakkında bilgisi olan varmı ?
türkiyede zaten adsenseler pinteres yüzünden banlandı
İmzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz.