Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu teorilerin uygulanması karşılığında bir insan canı var. Ya dediklerin işe yaramaz ve adam cebindeki bıçağı karşıdakinin kalbine saplarsa ne olacak.Sonuçta siz nasıl bir şekilde zararsız bu olaydan çıkmayı felsefeye insan yaklaşımına bağlayıp kurtulmak istiyorsanız karşıdaki de bir sigara veya diğer uyuşturucu madde temini için sizden para koparmak düşüncesinde hanginizin dürtüleri daha kuvvetli. Psikoloji sosyoloji teoremleriniz bu insanlarda etki göstermez bunları ilgili mercilere şikayet edersiniz sizden önce oradan çıkar. Ben aynı olay başıma da gelse de aynı şekilde davranırım.Bu ülkede canının pek değeri yok bireysel önlemlerle bir şekilde hayatta tuttunman lazım. Bu yöntemlerden biride sokak insanına 70 TL vermekte olabilir.
Bu kafayla siz besleyin bunları o zaman hocam daha da çoğalıp organizasyonlarını artırsınlar... Yazdıklarımı okudunuz mu bilmem ama mantığını insan davranışı açısından da izah ettim. Benzer olayı bir Uzman Psikolojik Danışman olarak fakülte dekanımız ve aynı alanda prof. hocamızla da aynı yaklaşımla def etmiştik üni çıkışında yürürken karşımıza gelen birini... İnsan davranışı yapısı bakımından izah ettim zaten. Katılmıyorsanız siz beslemeye devam edin karşılaşırsanız yinede...