hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaini alsak 1 yıl kullanmadan kalsa 1 yıl sonunda taşıyınca 4 yıl daha devam ediyor değil mi yanlış anlamadım?
1 yıl boyunca barındırdıgınızda 4 yıl daha bedavahak tanıyor ama bu sureçte baska bır yere tasımanızın ımkanı var mı net bır bılgım yok