Büyük geçmiş olsun. Senin bu acı tecrübenden ders çıkartmak gerekir herkesin dikkatli olmasında fayda var bende kopyalarken hiç sorun yaşamadım şuana kadar kontrolde etmiyorum doğrusu ama artık her işlemde ilk kontrol edip ondan sonra göndereceğim. İlla kontrol etmek için başımıza gelmesini beklememiz gerekmiyor