erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sahibi degilim ama cok yakin bir dostumun arabası ama defalarca kullandim. Hatta ben de almayı duşünurken son anda jetta ya döndüm. Bilgi verebilirim. Neyi sormak istemiştiniz?
Tşk ederim hocam memnun mu vs önerir mi 1.6 alacağım önerir mi vs eksileri neler pm atarsan çok memnun olurum