Kusura bakmayın biraz sert olacak ama şu tip kansızlar hakkında şikayetçi olarak içinden geçen insanların var olduğunu görmek çok güzel. r10u kimisi siber polis zannediyor, kimisi papara resmi şubesi, kimisi sağlık bakanlığı iletişim hattı... neler neler soruluyor insanın aklı duruyor. Burada saçma sapan ağlamak yerine işlem başlatan arkadaşlar kimlerse bana bi pm atsın şu salgın düzene girince size birkaç hediyem olacak.

Doğal doğal yersiniz başka yerde de bulamazsınız