Yıl 2003 İstanbula gidelim dedi bir arkadaş, dedim ben gitmem İsanbula,
Yıl 2004 geldim 1 hafta kaldım, kadıköy boğanın orda canlı canlı kapkaç gördüm çok koktum. Dedim bi daha asla gelmem.
Geldim, 2009 usta birliği Kadıköyde orduevi. 1 yıl kaldım çarşı izinleri vs. gezdim tozdum. İyi şeylerden fazla kötü şeyler gördüm. Çıkışı aldım arkama bakmadan hareme koştum. Dedim bir daha izmitten bu yana geçmem.
Geçtim. Yıl 2014 İstanbulda evlendim, İstanbula yerleştim. 6 yıldır İstanbuldayım.
İstanbul sizi de yutmuş hocam