Kısa ve öz PARA.
Babamın hayrına gelmedim buraya ben, yaşadığım şehir ölüydü gömeni yoktu. İnsanlar istanbula para ve iş imkanı çok diye gelir. Bunun sorgulamasını yapmanıza bile gerek yok. Mantıklı birisi bunu hemen anlar ve algılar.
Evet pahalı, evet kalabalık, evet hersey para, evet heryeri bilmiyoruz. Ama ekmeğimizi burada kazanıyoruz. Bu yüzden lanet etsekte mecburen burada yaşıyoruz.
Konuda "para dışında" demiştim hocam zaten genel olarak dediğiniz şekilde.