Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Burada doğan birinin başka şehirde yaşaması zor. Yaşadım, yıllardır farklı farklı büyük-küçük şehirleri gezdim, kaldım. Hiç birine katlanılmaz. Buraya gelip afgan, suriyeli var demişsiniz ama onları başımıza daha yeni bela ettiler. Burayı çekilebilir kılan şey insan çeşitliliği, İstanbul'da Türkiye'nin her şehrinden insan yaşıyor. Diğer şehirlere gidiyorsun herkes tek tip, katlanılır gibi değil. Çeşitlilik yok, herkesin Manisalı olması, herkesin Samsunlu olması, Ordulu, Trabzonlu, Artvinli olması katlanılabilecek bişey değil. Orada doğan kişiler farkında değil ama gerçekten çekilmiyor. Bİr huy varsa o şehrin tüm insanında var, insan kafayı yiyor. İstanbul öyle mi? Bir markete git adamın huyunu mu beğenmedin, çık geriye kalan 1 milyon marketten birine git. Küçük şehirde böyle şansın yok, zaten çevrede en fazla 20 market var 20'si de birbirinin klonu. 2 yıldır küçük şehirdeyim, en sevdiğim esnafların tamamı İstanbul'dan son 4-5 yıl içinde göç etmiş kişiler. Hem sattıkları ürün güzel hem davranışları.
Bu arada ne kadar başkent de olsa Ankara'da bu konuda gayet kötü. İnsan çeşitliliği olan kısım genelde devlet memuru olduğu için esnafı, minibüsçüsü, yolda gördüğün adam herkes tek tip Ankaralı.