İstanbulun yerlisi çok kaliteli ve elit insanlardır. Kendimden biliyorum. İstanbulun yerlisinden kolay kolay mal çıkmaz.
Siz iyi kaliteli elit insan olabilirsiniz hocam. Kendiniz öyle düşünüyorsunuz ama önemli olan sizin değil insanların da öyle düşünmesi.
Kendimden biliyorum demeniz yanlış
En azından bence yanlış. Biraz daha alçakgönüllü olabilirdiniz mesela.
Ondan ziyade; her insan farklıdır ve siz kalabalığı trafiği beton dan evlerle kaplı tepeler üzerine kurulmuş olan ve komşuluk kültürün genelde olmadığı . İnsanların genel olarak para için herşeyi yaptıkları istanbul u seviyorsunuz.
Sevebilirsiniz, kimse bişey diyemez