Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
betona ragmen istanbul candır. bir kez gitme şansı yakaladım bayıldım. bir şehir degil ülke bildigin. hangi hayat görüşüne sahipsen onu yaşayabilecegin çok yer var. daha muhafazakar yerler varken atıyorum kadıköy civarı gibi artık sekülerligi de geçtim marjinallige kaçan yaran yerler de var. betona ragmen dogal güzelliklerine deginmedim bile henüz. galata kulesinin bir kaç km ötesinde bir yere çekirdek alıp otursanız bile o her şeye degiyor yani anlatıldıgı gibi sadece zengine güzel gibi bir durum yok, yerlerde oturan aşırı marjinal insan çok gördüm orda. ki sanırım oranın arkası çok övülen istiklale ve cihangire denk geliyor ki saat 4te bile kabalık olan yerler, gidince tiksindigim ender yerlerdendir. onun dışında bence insan istanbulda denizin kenarında sadece oturarak bile ömrünü huzurlu bir şekilde tamamlayabilir. ha tabi deli eden bir trafik oldugu gerçek ama ona bile deger bence istanbul.