Paran varsa çok güzel şehir. Gece çok daha eğlenceli. Canın sıkılır, arabanla bi boğaz kenarına gidersin kahve içersin, waffle yersin. Hepsini yapmaya kalksan, bitiremeyeceğin kadar aktivite var. Bir çok tarihi yer var. Gidilecek gezilecek yerler var. Avm 'ler var. Bunların hepsini dolaşmaya kalksan hayatın dolu dolu geçer. Ve İstanbul 'un güzellikleri öyledir ki 1 kere gitmeyle bitecek gibi değil. 1 gün boğazda kahve içersin, canın her hafta gitmek ister. 1 gün mükemmel bir manzarada kahvaltı yaparsın, canın her hafta gitmek ister. Yani İstanbul 'u dolaşarak bitiremezsin. Tam aksine dolaştıkça büyür, içinde kaybolursun.